http://www.soapnights.com/wp-content/uploads/2012/03/self-esteem.jpg

Wednesday, November 4, 2009

并非如此

喜心悦目的心情 被几句敷衍的话语给打碎了!

算了……

反正就是放弃不到!
继续放肆吧~
……把通通的情绪都挂在脸上

不会笑了
即使是笑了都是假的~

我遗失了真挚的笑脸

因为 我懂了
一直 以来都是自己的愚昧在作祟~

我没有所谓的听众
所谓的听众就是我自己!

原来之前的一切一切都并非我想象如此……

2 comments:

ahpei said...

long time din meet u ady lo..hehe..dun so down lo..got anything still can find me geh.hehe..and dun 4get we all still got our instrument to accompany us always ya~~gambateh wor..hope u stay happy always..

woO l Oong said...

^^ ...thank you....
u too...gambatea yea ....ehhe